Directia de evidenta persoanelor - Primaria Sectorului 3 – Bucuresti
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe X

    Acasa Directii si serviciiDirecţia de Evidenţa Persoanelor

    Directia de evidenta persoanelor

     

    Direcţia de Evidenţa Persoanelor este un serviciu public de interes local, care se ocupă cu emiterea actelor de stare civilă (prin Serviciul de Stare Civilă), precum şi a celor de identitate necesare tuturor cetăţenilor din sectorul 3 (prin birourile de evidenţă).

    Date de contact

    Director: Dumitru Relu Ion

    Sediul direcției: str. Ion Ţuculescu nr. 42 (numai pentru economic, administrativ, registratură)

    Tel: 021.340.31.47 / 021.340.31.46

    Fax: 021.340.31.47

    Program de lucru al birourilor de evidenţă a persoanelor sector 3

        • Biroul nr. 1 (str. Matei Basarab nr. 32, corp C - în incinta Liceului Matei Basarab; tel.021.319.27.70)
          • primiri acte documente de identitate: luni 8.30-12.00 şi 14.00 - 18.30; marţi - joi 8.30 - 12.00 şi 14.00 - 17.30; vineri 8.30 -12.00;
          • eliberare acte documente de identitate: luni - joi 12.00 - 13.00 şi 17.30 - 18.30; vineri 12.00 - 15.00.
        • Biroul nr. 2  (Secţia 11 Poliţie Calea Vitan nr. 43, tel. 021.327.20.50)
          • primiri acte documente de identitate: luni, miercuri, joi 8.30 -12.00 şi 14.00-17.30; marţi 8.30 - 12.00 şi 14.00 - 18.30; vineri 8.30 - 12.00.
          • eliberare acte documente de identitate: luni - joi 12.00 - 13.00 şi 17.30 - 18.30; vineri 12.00 - 15.00.
        • Biroul nr. 3(Secţia 12 Poliţie str. Ştefan Nicolau nr.2, tel. 021.324.24.75)
          • primiri acte documente de identitate: luni, marti, joi 8.30 - 12.00 şi 14.00 - 17.30; miercuri 8.30 - 12.00 şi 14.00 - 18.30; vineri 8.30 - 12.00;
          • eliberare acte documente de identitate: luni - joi 12.00 - 13.00 şi 17.30 - 18.30; vineri 12.00 - 15.00.
        • Biroul nr. 4  (Secţia 13  Poliţie str. al. Ciucea nr. 2, tel. 021.345.00.60)
        • şi
        • Biroul nr. 5  (Secţia  23 str. Rodnei nr. 2, tel 021. 256.06.30)
          • primiri acte documente de identitate: luni, marţi, miercuri 8.30 - 12.00 şi 14.00 - 17.30; joi 8.30 - 12.00 şi 14.00 - 18.30; vineri 8.30 - 12.00;
          • eliberare acte documente de identitate: luni - joi 12.00 - 13.00 şi 17.30 - 18.30; vineri 12.00 - 15.00.
          Nu se lucrează cu publicul de luni până joi între 13.00 - 14.00 și 18.30 - 20.00 și nici vinerea după ora 15.00, aceste intervale de timp fiind destinate:
          • actualizării bazei de date de evidența persoanelor cu lucrările primite în tura încheiată;
          • furnizări de date;
          • verificări în teren;
          • preluări imagine cu camera mobilă pentru persoane netransportabile;
          • predare primire lucrări între schimbul I și schimbul II;
          • prelucrări ordine.

            Astfel, programul de lucru cu publicul al celor 5 birouri de evidenţă este

                                    de luni până joi                                   ora  830 -1300  şi  1400 -1830

                                    vineri                                                  ora  830 - 1500

            cu observaţia că
          • în ultima oră a fiecărei ture şi vinerea în ultimile 3 ore se fac exclusiv eliberări de documente;
          • în ultima oră a turei de după-amiază 1730 – 1830, fiecare birou prelungeşte cu câte o oră programul de primire documente astfel:
            • luni Biroul nr. 1;
            • marţi Biroul nr. 2;
            • miercuri Biroul nr. 3;
            • joi Biroul nr. 4 şi Biroul nr. 5.
            • între ture, de luni până joi, între orele 1300 – 1400 nu se lucrează cu publicul.
      • Serviciul Stare Civilă - Bulevardul Mircea Vodă nr. 5, în incinta Casei Eliad, repere: staţia pentru autobuzele 116, 117, 313, lângă sediul Brigada Rutieră Bucureşti din str. Logofăt Udrişte
      • tel. 021.318.03.09 / fax 021.794.75.28
        • luni - joi 9.00-14.00;
        • vineri 9.00-12.00 .
        • Program special Decese: Sâmbăta, Duminica şi sărbatorile legale orele 10.00-13.00.
      • Serviciul Transcrieri (depuneri acte) - 075.999.31.38; (Anunt Important in vederea transcrierii actelor de nastere! )
      • Serviciul Corespondență (certificate pierdute) - 075.999.31.36; 075.999.31.37;
      • Serviciul Divorțuri - 075.999.31.34;
      • Serviciul Căsătorii (depunere dosare căsătorie și transcrieri căsătorii aprobate) - 075.999.31.41; 075.999.03.23;
      • Serviciul Nașteri  (înregistrări nașteri, livrete familie, transcrieri nașteri aprobate) - 075.999.03.26; 074.924.89.04;

      • Serviciul Decese (înregistrări decese curente și transcrieri decese aprobate) - 021.318.03.09;
      • Serviciul schimbări nume pe cale administrativă, rectificări, înregistrări divorțuri din străinătate - 075.999.31.39;

    Directia de evidenta persoanelor

    Desi se fac toate eforturile pentru a se asigura corectitudinea datelor oferite, va rugam sa contactati directiile si serviciile Primariei Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti pentru confirmarea informatiilor prezentate.
    Toate materialele prezentate in acest website sunt proprietatea Primariei Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti. Nu puteti folosi aceste materiale fara acordul Primariei Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti