Directia Utilitati Publice - Primaria Sectorului 3 – Bucuresti

Versiune simplificata si adaptata pentru persoanele de dezabilitati. Vezi aici site-ul complet.

<< Inapoi la meniul principal

Directia Utilitati Publice

Acte necesare eliberării avizului de traseu (document necesar pentru obtinerea autorizatiei de construire)

  • cerere adresata Domnului Primar;
  • copie dupa certificatul de urbanism;
  • plan cadastral la scara 1 : 500 sau la scara 1 : 2000 (in care sa fie prezentat explicit traseul lucrarii) ;
  • grafic de executie ( cu nr. de zile);
  • raport de specialitate de la administratorii de retele de utilitati ( Radet, Enel, Distrigaz );
  • taxă de eliberare a avizului de traseu, stabilită prin HCGMB.

Date de contact

Direcţia Utilităţi Publice - şos. Mihai Bravu nr. 428 (în incinta Colegiului Tehnic „Mihai Bravu”)

Tel: 021.340.40.11 / 021.341.07.11

Acte necesare obţinerii unei autorizaţii de parcare

  • cerere adresata Domnului Primar;
  • 2 formulare tip ‘’Cerere ‘’pentru loc de parcare
  • buletin de identitate / carte de identitate – copie si original;
  • talonul masinii- copie si original.

Date de contact

Direcţia Utilităţi Publice - şos. Mihai Bravu nr. 428 (în incinta Colegiului Tehnic „Mihai Bravu”)

Tel: 021.340.40.11 / 021.341.07.11 int. 121, 215

<< Inapoi la meniul principal

© 2015 Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 3