Încasări de 4.162.346 de lei la DGITL Sector 3 - Primaria Sectorului 3 – Bucuresti
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe
Datele dumneavoastră personale sunt prelucrate de Primăria Sectorului 3, în conformitate cu prevederile art. 6 din Regulamentul (UE) 2016/679, în scopul indeplinirii atribuțiilor legale.
Datele pot fi dezvăluite unor terți în baza unui temei legal justificat. Vă puteți exercita drepturile prevăzute în Regulamentul (UE) 2016/679, printr-o cerere scrisă, semnată și datată transmisă pe adresa Primăriei Sector 3.
X

Acasa PresaStiri

Încasări de 4.162.346 de lei la DGITL Sector 3

Primăria Sectorului 3 a încasat, în perioada 1-8 ianuarie, suma de 4.162.346 de lei de la persoane fizice şi juridice, dintre care 1.173.123 de lei prin platforma ghiseul.ro.
Contribuabilii din Sectorul 3 au avut posibilitatea de a-și achita on-line taxele și impozitele locale prin ghiseul.ro încă din 1 ianuarie. De la începutul acestui an până în prezent s-au realizat 5.097 de plăți prin ghiseul.ro (44 de plăți efectuate de persoane juridice și 5.053 de persoane fizice), în valoare de 1.173.123 de lei (1.138.618 de lei de la presoane fizice și 34.505 lei de la persoane juridice).
Reamintim faptul că până la data de 31 martie bucureștenii care își vor achita integral taxele și impozitele locale aferente anului 2018 vor beneficia de o bonificație de 10%.
Pentru plata impozitelor şi taxelor locale Direcţia Generală de Impozite şi Taxe Locale Sector 3 pune la dispoziţia contribuabililor cele trei sedii situate în str. Sf. Vineri nr. 32, str. Lucreţiu Pătrăşcanu nr. 3-5 şi str. Câmpia Libertății nr. 36; programul de lucru: luni, marţi, miercuri, vineri, de la 8.30 la 16.30, iar joi de la 8.30 la 18.30.
De asemenea, taxele și impozitele locale se pot achita la toate oficiile poştale şi agenţiile CEC de pe raza Sectorului 3.
Totodată, precizăm că data de 31 martie este și termenul limită de depunere a rapoartelor de evaluare (ca anexă la declarația fiscală) pentru persoanele care dețin în proprietate clădiri cu destinație mixtă sau nerezidențială a căror evaluare a fost efectuată în 2018 de un evaluator autorizat. Rapoartele sunt necesare pentru stabilirea impozitului pe clădiri pentru anul 2018 și reflectă valoarea clădirii la data de 31.12.2017.

Serviciul Relaţii Mass-media
021.318.03.35
presa@primarie3.ro

 

Cele mai noi

Desi se fac toate eforturile pentru a se asigura corectitudinea datelor oferite, va rugam sa contactati directiile si serviciile Primariei Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti pentru confirmarea informatiilor prezentate.
Toate materialele prezentate in acest website sunt proprietatea Primariei Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti. Nu puteti folosi aceste materiale fara acordul Primariei Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti