Primăria Sectorului 3 a demarat astăzi, 16 martie, procesul de bugetare participativă - Primaria Sectorului 3 – Bucuresti
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe
Datele dumneavoastră personale sunt prelucrate de Primăria Sectorului 3, în conformitate cu prevederile art. 6 din Regulamentul (UE) 2016/679, în scopul indeplinirii atribuțiilor legale.
Datele pot fi dezvăluite unor terți în baza unui temei legal justificat. Vă puteți exercita drepturile prevăzute în Regulamentul (UE) 2016/679, printr-o cerere scrisă, semnată și datată transmisă pe adresa Primăriei Sector 3.
X

Acasa PresaStiri

Primăria Sectorului 3 a demarat astăzi, 16 martie, procesul de bugetare participativă

Primăria Sectorului 3 a făcut publică, astăzi 16 martie, procedura privind modul de derulare a procesului de bugetare participativă. Prin „Bugetare participativă” locuitorii Sectorului 3 se pot implica activ în comunitate prin proiecte pe care le pot propune ca soluții de îmbunătățire a calității vieții.
Astfel, timp de două săptămâni, începând de astăzi 16 martie până pe 1 aprilie, persoanele interesate pot depune proiectele online, pe site-ul www.primarie3.ro, secțiunea „Bugetare participativă” (http://primarie3.ro/bugetare-participativa).
Proiectele pot fi depuse de către cetățenii domiciliați sau care lucrează ori studiază în Sectorul 3, cu vârsta minimă de 18 ani, precum și asociațiile, fundațiile, ONG-urile și societățile comerciale cu sediul social în Sectorul 3.
Persoanele fizice sau juridice pot face o singură propunere de proiect pentru fiecare domeniu și trebuie să respecte condițiile mai sus menționate, dar și să prezinte acte doveditoare, precum: copie C.I., adeverință din partea angajatorului sau a unității de învățământ, o copie a certificatului de înregistrare sau alt document doveditor.
Proiectele trebuie să poată fi asimilate unei investiții aflate în competența Primăriei Sectorului 3 și să vizeze un spațiu din administrarea Consiliului Local al Sectorului 3.
Proiectele vor fi evaluate în perioada 2-5 aprilie de către Comisia de validare, iar o listă provizorie cu proiectele eligibile și cele respinse, va fi publicată pe 10 aprilie. De asemenea, se pot depune contestații în perioada 10-12 aprilie, urmând ca în data de13 aprilie să fie publicată lista finală a proiectelor eligibile.
Locuitorii Sectorului 3 vor putea să voteze on-line, din 14 până pe 29 aprilie, pe platforma dedicată bugetului participativ, câte un proiect din cadrul fiecarei categorii/fiecărui domeniu. Vor fi selectate 11 proiecte câștigătoare, zece proiecte mici, ce se încadrează fiecare în suma de 200.000 de lei cu TVA si un proiect mare, de impact general, fără limită de sumă și cu derulare multianuală, după caz.
La final, proiectele câștigătoare vor fi incluse în bugetul Sectorului 3.
Reamintim faptul că, la aprobarea bugetulului în ședința Consiliului Local al Sectorului 3 din data de 16 februarie, a fost votat și un amendament privind bugetul participativ.

Serviciul Relații Mass-media
021.318.03.35
presa@primarie3.ro

Cele mai noi

Desi se fac toate eforturile pentru a se asigura corectitudinea datelor oferite, va rugam sa contactati directiile si serviciile Primariei Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti pentru confirmarea informatiilor prezentate.
Toate materialele prezentate in acest website sunt proprietatea Primariei Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti. Nu puteti folosi aceste materiale fara acordul Primariei Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti