Primăria Sectorului 3 eliberează on-line, în premieră în București, autorizațiile, acordurile și avizele de funcționare comercială - Primaria Sectorului 3 – Bucuresti
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe X

Acasa PresaStiri

Primăria Sectorului 3 eliberează on-line, în premieră în București, autorizațiile, acordurile și avizele de funcționare comercială

Primăria Sectorului 3 continuă digitalizarea activității instituției prin eliberarea on-line începând de astăzi, 21 noiembrie, a autorizațiilor, acordurilor și avizelor de funcționare comercială, acte emise de Direcția Generală de Poliție Locală.

Primăria Sectorului 3 este prima administrație locală de sector din București care pune la dispoziția cetățenilor acest serviciu, prin intermediul platformei http://edirect.e-guvernare.ro .

Documentele ce vor fi eliberate on-line de către DGPL Sector 3 sunt:

- autorizaţia de funcţionare - alimentaţie publică (altele decât hoteluri);

- emiterea /prelungirea avizului de funcționare activitate comercială - flori naturale pe domeniul public;

- avizul de funcţionare pentru terase sezoniere (cod CAEN 5630, 5610);

- emiterea/prelungirea avizului de funcționare pe domeniul public (amplasament stradal) (altele decât difuzarea presei şi comercializarea florilor naturale);

- emiterea/prelungirea acordului de funcţionare pentru activitate comercială (pieţe/bazare);

- prelungirea autorizației de funcţionare - alimentaţie publică (altele decât hoteluri);

- prelungirea acordului de funcţionare pentru activitate comercială comerţ produse alimentare/nealimentare/servicii de piaţă;

- prelungirea acordului de funcţionare pentru activitatea comercială - spălătorii/vulcanizări/service auto/comerţ cu piese auto;

- emiterea/prelungirea avizului de funcționare pentru activitate comercială - difuzare presă pe domeniul public;

- emiterea acordului de funcţionare pentru activitate comercială comerţ produse alimentare/nealimentare/servicii de piaţă;

- emiterea avizului de funcţionare (temporar) privind comercializarea obiectelor specifice sărbătorilor de iarnă/primăvară;

- emiterea acordului de funcţionare pentru activitatea comercială - spălătorii/vulcanizări/service auto/comerţ cu piese auto;

- emiterea/prelungirea acordului de funcționare pentru activitate comercială la tarabă/spaţiu în pieţe/bazare;

- emiterea avizului de funcţionare pentru terase sezoniere - amenajate în centrul istoric (cod CAEN 5630, 5610).

 

Persoanele interesate trebuie să parcurgă următoarele etape:

  1. Se accesează platforma http://edirect.e-guvernare.ro
  2. Crearea contului - se merge la secțiunea CONT NOU- Cont persoană fizică- Se completează rubricile din secțiune cu datele personale, după aceea se alege un nume de utilizator și o parolă. Confirmarea creării contului se primește pe adresa de e-mail indicată de către solicitant. Se accesează link-ul primit în email-ul de confirmare, contul fiind astfel creat. Persoanele care au cont pe ghișeul.ro se pot loga pe platforma http://edirect.e-guvernare.ro cu acesta, fără a mai fi nevoie să-și creeze un cont nou.
  3. Conectare- Se merge la secțiunea CONECTARE.
  • La secțiunea Autentificați-vă se selectează eDirect
  • La secțiunea Selectare tip cont se bifează Cont personal
  • Se completează numele de utilizator și parola, se bifează secțiunea „Nu sunt robot”
  1. Depunerea documentelor- Se accesează Creează Solicitare. La secțiunea Instituție se selectează Primăria Sectorului 3. Apoi se selectează tipul procedurii dorite, de exemplu - autorizaţia de funcţionare - alimentaţie publică. După selectarea tipului de procedură, la secțiunea Acțiune se poate consulta și încărca documentația necesară. O parte din documentele încărcate necesită semnătură electronică. După încărcarea documentației,

dacă este cazul, pot fi transmise Observații în rubrica dedicată. Înainte de a apăsa pe butonul Lansează Solicitare, trebuie bifată căsuța „Sunt de acord ca AADR și instituția Primaria Sectorului 3 să îmi folosească datele cu caracter personal!”. Apoi se apăsa pe butonul Lansează Solicitare și astfel documentația a fost depusă. Apare imediat o notificare: „Solicitarea cu nr. PISEG #...împreună cu documentele depuse au fost înregistrate cu succes”

  1. Preluarea documentației: După descărcarea documentelor de către Direcția de specialitate și înregistrarea solicitării în Sistemul Intern de Management al Documentelor (INFOCET), cetățeanul primește prin e-mail un mesaj prin care i se comunică atât numărul de înregistrare generat de către platforma http://edirect.e-guvernare.ro (numărul PISEG), cât și numărul de întregistrare intern, generat de către Sistemul Intern de Management al Documentelor (INFOCET)
  2. Stadiul soluționării cererii poate fi urmărit pe platforma http://edirect.e-guvernare.ro la secțiunea Solicitările mele (folosind numărul PISEG) și pe site-ul primarie3.ro la secțiunea Stadiu solicitări (folosind numărul INFOCET)
  3. După soluționarea cererii și urcarea documentelor de către Direcția de specialitate pe platforma http://edirect.e-guvernare.ro, cetățeanul primește prin e-mail un mesaj prin care este înștiințat că cererea i-a fost rezolvată. Documentul final poate fi descărcat de pe platformă.

Serviciul Relaţii Mass-media

021.318.03.35

presa@primarie3.ro

Cele mai noi

Desi se fac toate eforturile pentru a se asigura corectitudinea datelor oferite, va rugam sa contactati directiile si serviciile Primariei Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti pentru confirmarea informatiilor prezentate.
Toate materialele prezentate in acest website sunt proprietatea Primariei Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti. Nu puteti folosi aceste materiale fara acordul Primariei Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti