Primarul Robert Negoiță a lansat, în premieră pentru București, o aplicație de sesizare a problemelor din sector - Primaria Sectorului 3 – Bucuresti
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe X

Acasa PresaStiri

Primarul Robert Negoiță a lansat, în premieră pentru București, o aplicație de sesizare a problemelor din sector

Primarul Robert Negoiță a lansat astăzi, 25 mai, aplicația „Primăria Sectorului 3”, un serviciu electronic prin care cetățenii pot sesiza problemele administrative cu care se confruntă.
„Primăria Sectorului 3 face încă un pas în procesul de digitalizare a serviciilor oferite locuitorilor. Astăzi lansăm o aplicație prin care locuitorii Sectorului 3 pot face sesizări în timp real de la fața locului atunci când întâmpină probleme administrative. Aplicația este foarte simplu de utilizat. Toți posesorii de smartphone o pot descărca gratuit, își creează un cont și printr-o simplă poză pot trimite sesizarea. Cu ajutorul acestei aplicații, utilizatorii au posibilitatea de a verifica în orice moment stadiul sesizărilor trimise. Sistemul este unul performant și ne ajută să identificăm și să rezolvăm problemele din sector”, a declarat primarul Sectorului 3, Robert Negoiță.
Primăria Sectorului 3 pune la dispoziția cetățenilor acest serviciu atât pe site-ul instituției, cât și printr-o aplicație mobilă gratuită. Aplicația este disponibilă pentru toți posesorii de dispozitive mobile (tabletă, smartphone), indiferent de sistemul de operare folosit (android sau iOS).
După instalarea aplicației pe dispozitivele mobile sau utilizând componenta web afișată pe site-ul instituției, cetățenii Sectorului 3 își vor crea un cont cu ajutorul căruia vor putea transmite sesizări către primărie, urmând să primească notificări automate sub formă de mesaje de poștă electronică la înregistrarea și la rezolvarea sesizării.
Se creează astfel o comunicare permanentă între cetățeni și instituția publică, prin utilizarea serviciilor electronice inovative în rezolvarea solicitărilor cetățenilor. Prin intermediul aplicației, solicitările cetățenilor sunt preluate direct de compartimentul responsabil din cadrul primăriei. Utilizatorii pot urmări permanent stadiul sesizărilor atât prin notificările primite prin e-mail, cât și în aplicație, dar și pe harta web.
Prin lansarea acestui serviciu, Primăria Sectorului 3 dorește să eficientizeze comunicarea cu cetățenii și să îmbunătăţească modul de prestare a serviciilor publice. Aplicația permite monitorizarea și optimizarea performanței la nivelul compartimentelor de specialitate, la nivelul funcționarilor implicați în activitatea de rezolvare a solicitărilor, dar și a operatorilor economici subcontractați pentru prestarea serviciilor de salubrizare, întreținere a străzilor sau efectuare de lucrări în spații publice. Se creează astfel o viziune integrată asupra problemelor care afectează Sectorul 3, la nivelul managementului primăriei.
Demersul se înscrie în strategia de digitalizare și transparentizare a activității demarată de Primăria Sectorului 3 cu scopul eficientizării relației dintre autoritate și cetățean.


Serviciul Relații Mass-media
presa@primarie3.ro
021.318.03.35

Cele mai noi

Desi se fac toate eforturile pentru a se asigura corectitudinea datelor oferite, va rugam sa contactati directiile si serviciile Primariei Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti pentru confirmarea informatiilor prezentate.
Toate materialele prezentate in acest website sunt proprietatea Primariei Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti. Nu puteti folosi aceste materiale fara acordul Primariei Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti