Program de lucru la Primăria Sectorului 3, în perioada sărbătorilor - Primaria Sectorului 3 – Bucuresti
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe X

Acasa PresaStiri

Program de lucru la Primăria Sectorului 3, în perioada sărbătorilor

Primăria Sectorului 3 anunță faptul că ultima zi de lucru cu publicul la casieria instituției din Calea Dudești nr. 191 va fi joi, 28 decembrie, între orele 8.30-16.30.
De asemenea, direcțiile și serviciile din cadrul Primăriei Sectorului 3 vor avea program de lucru până vineri, 29 decembrie, urmând ca activitatea să fie reluată miercuri, 3 ianuarie 2018.
Reamintim că Direcția Generală Impozite și Taxe Locale Sector 3 va avea program de lucru cu publicul miercuri, 27 decembrie, între orele 8.30-16.30, respectiv joi, 28 decembrie, între orele 8.30-18.30.
Totodată, persoanele interesate pot plăti on-line pe platforma ghiseul.ro, începând chiar din 1 ianuarie 2018, taxele și impozitele locale.
Facem precizarea că programul de lucru cu publicul al DGITL Sector 3 va fi reluat începând de miercuri, 3 ianuarie 2018.

Serviciul Relații cu Mass-media
021.318.03.35
presa@primarie3.ro

Cele mai noi

Desi se fac toate eforturile pentru a se asigura corectitudinea datelor oferite, va rugam sa contactati directiile si serviciile Primariei Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti pentru confirmarea informatiilor prezentate.
Toate materialele prezentate in acest website sunt proprietatea Primariei Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti. Nu puteti folosi aceste materiale fara acordul Primariei Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti