Directia Utilitati Publice - Primaria Sectorului 3 – Bucuresti
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Afla mai multe X

Acasa UtileActe necesare si proceduriDirectia Utilitati Publice

Directia Utilitati Publice

Acte necesare eliberării avizului de traseu (document necesar pentru obtinerea autorizatiei de construire)

  • cerere adresata Domnului Primar;
  • copie dupa certificatul de urbanism;
  • plan cadastral la scara 1 : 500 sau la scara 1 : 2000 (in care sa fie prezentat explicit traseul lucrarii) ;
  • grafic de executie ( cu nr. de zile);
  • raport de specialitate de la administratorii de retele de utilitati ( Radet, Enel, Distrigaz );
  • taxă de eliberare a avizului de traseu, stabilită prin HCGMB.

Date de contact

Direcţia Utilităţi Publice - şos. Mihai Bravu nr. 428 (în incinta Colegiului Tehnic „Mihai Bravu”)

Tel: 021.340.40.11 / 021.341.07.11

Acte necesare obţinerii unei autorizaţii de parcare

  • cerere adresata Domnului Primar;
  • 2 formulare tip ‘’Cerere ‘’pentru loc de parcare
  • buletin de identitate / carte de identitate – copie si original;
  • talonul masinii- copie si original.

Date de contact

Direcţia Utilităţi Publice - şos. Mihai Bravu nr. 428 (în incinta Colegiului Tehnic „Mihai Bravu”)

Tel: 021.340.40.11 / 021.341.07.11 int. 121, 215

Directia Gospodarire Locala

Desi se fac toate eforturile pentru a se asigura corectitudinea datelor oferite, va rugam sa contactati directiile si serviciile Primariei Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti pentru confirmarea informatiilor prezentate.
Toate materialele prezentate in acest website sunt proprietatea Primariei Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti. Nu puteti folosi aceste materiale fara acordul Primariei Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti