sector 3
Presă

100.000 de plăți efectuate on-line de contribuabilii Sectorului 3

30.09.2021
100.000 de plăți efectuate on-line de contribuabilii Sectorului 3

Primăria Sectorului 3 își menține statutul de lider în rândul instituțiilor care colectează taxe și impozite prin platforma www.ghiseul.ro, cu 100.000 de plăți, în valoare de 33.000.000 de lei, efectuate on-line până astăzi, 30 septembrie 2021. În Sectorul 3 un număr de 120.000 de utilizatori folosesc servicii digitale pentru a plăti taxele și impozitele locale.

Direcția Generală de Impozite și Taxe Locale Sector 3 oferă de zece ani contribuabililor posibilitatea de a-și achita on-line taxele și impozitele locale, prin www.ghiseul.ro, interesul faţă de această opţiune de plată crescând de la an la an.

Principalul avantaj al plăţii impozitelor şi taxelor locale on-line cu cardul pe ghiseul.ro este posibilitatea de a plăti oricând şi de oriunde. Alte avantaje ale plăţii cu cardul prin www.ghiseul.ro sunt următoarele:

  • Confort, rapiditate și posibilitatea achitării taxelor și impozitelor locale oricând și de oriunde;
  • Posibilitatea plății taxelor și impozitelor locale pentru toate proprietățile deținute pe teritoriul României, cu condiția înrolării în sistem a primăriei unității administrativ-teritoriale pe raza căreia este situată proprietatea;
  • Site securizat la înalte standarde pentru plata prin card;
  • Economie de timp, ca urmare a faptului că cetățenii nu mai sunt obligați să se deplaseze la ghișeele instituției în vederea efectuării plății impozitelor şi taxelor locale şi evită posibila aglomeraţie de la ghişee;
  • Modalitate facilă de eliberare a datelor de acces (utilizator şi parolă), aceasta realizându-se pe loc la sediul DGITL Sector 3 sau direct pe site-ul www.ghiseul.ro cu condiția deținerii unui card bancar.
  • Contribuabilii nu plătesc comision pentru plăţile efectuate online cu cardul, acesta fiind suportat de DGITL Sector 3.

   De asemenea, DGITL Sector 3 a implementat încă din anul 2020 o platformă digitală (care poate fi accesată de pe site-ul  www.ditl3.ro – Secțiunea „Cereri și comunicări on-line”), complexă și securizată, prin intermediul căreia contibuabilii (pesoane fizice și juridice) pot depune diverse cereri și declarații de impunere/scoatere din evidențele fiscale a bunurilor impozabile, având următoarele avantaje:

  • Crearea propriului spațiu virtual cu respectarea legilor naționale și a limitărilor impuse de acestea, în scopul protejării datelor cu caracter personal și a informațiilor referitoare la situația patrimonială și fiscală;
  • Evitarea deplasărilor și a aglomerației la ghișeele instituției, în contextul epidemiologic actual;
  • Accesarea cu usurință a acesteia chiar și de pe telefonul mobil;
  • Posibilitatea transmiterii solicitărilor în orice zi și în orice moment al zilei (7zile/7zile, 24h/24h,);
  • Independența geografică și temporală;
  • Economisire de timp.

Pentru a putea utiliza această platformă, persoanele fizice și juridice trebuie să-și creeze un cont de utilizator urmând pașii indicați prin intermediul acesteia, iar după identificarea fizică/video de către DGITL Sector 3 și a validării contului creat, se pot transmite solicitările, fluxul de prelucrare a acestora fiind automatizat.

     Totodată, DGITL Sector 3 poate transmite on-line către contribuabil acte administrativ fiscale, cu respectarea tuturor prevederilor legale incidente.

      Pentru depunerea on-line a declarațiilor de impunere/scoatere din evidențele fiscale a bunurilor impozabile este necesară deținerea unui certificat digital calificat, în vederea semnării electronice a acestora. Persoanele fizice pot achiziționa semnătura electronică pentru 24 de ore prin platfoma digitală de cereri și comunicări on-line.

 

 

Serviciul Presă

presa@primarie3.ro