Site-ul www.primarie3.ro este în curs de schimbare. În cazul în care nu găsiți informația dorită pe acest site vă rugăm sa accesati www.old.primarie3.ro

Site-ul www.primarie3.ro este în curs de schimbare. În cazul în care nu găsiți informația dorită pe acest site vă rugăm sa accesati www.old.primarie3.ro

sector 3
Presă

Programul de lucru cu publicul al Primăriei Sectorului 3 se va relua de marți, 19 mai 2020

18.05.2020
Programul de lucru cu publicul al Primăriei Sectorului 3  se va relua de marți, 19 mai 2020

     Primăria Sectorului 3 anunță faptul că începând de marți, 19 mai 2020, se va relua programul de  lucru cu publicul, în sediul din Calea Dudești nr. 191, în cele trei sedii ale Direcției Generale de Impozite și Taxe Locale, la Birourile de Evidență a Persoanelor, la Serviciul de Stare Civilă și la Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului.
     Programul de lucru cu publicul al Primăriei Sectorului 3 (Calea Dudești nr. 191) este de la ora 8.30 până la ora 16.30, în zilele de luni, marți, miercuri și vineri, iar  joi de la ora 8.30-18.30, cu o pauză pentru dezinfecție între orele 13.00 - 13.30.
     La sediile Direcției Generale de Taxe și Impozite Locale Sector 3 (str. Sf. Vineri nr. 32, str. Câmpia Libertății nr. 36 și str. Lucrețiu Pătrășcanu nr. 3-5.), programul de lucru cu publicul este următorul: luni, marți, miercuri și vineri de la ora 8.30 – 16.30 și joi de la ora 8.30-18.30.
     Programul de lucru cu publicul la Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 3 ( str. Parfumului nr. 2-4 și bd. 1 Decembrie 1918 nr. 12-14), este  luni, marți, miercuri și joi de la ora 9.00 la ora 15.00.
     Direcția de Evidență a Persoanelor va lucra cu publicul în trei birouri, după cum urmează:
     Biroul nr. 1 (str. Matei Basarab), luni între orele 8.30 -18.30, marți, miercuri și joi, de la ora 8.30-16.30,  iar vineri de la ora 8.30 la ora 14.00.
     Biroul nr. 2 (Calea Vitan nr. 43), marți de la ora 8.30-18.30, luni, miercuri, joi între orele 8.30-16.30 și vineri de la ora 8.30-14.00.
     Biroul nr. 5 (str. Rodnei nr. 52), luni-vineri  între orele 8.30-16.30.
     Serviciul Stare Civilă cu sediul în str. Mircea Vodă nr. 5 va lucra cu publicul luni, marți, miercuri și joi de la ora 9.00 la ora 14.00 și vineri de la ora 9.00 la ora 12.00.
     În concordanţă cu măsurile impuse de către autorități, facem apel la înţelegerea cetățenilor cu privire la situaţia excepţională şi adresăm rugămintea de a purta în incinta instituției mască de protecție în vederea reducerii riscului epidemiologic de transmitere a virusului Coronavirus (Covid-19).
     Totodată, Primăria Sectorului 3 le reamintește locuitorilor că pot folosi și instrumentele digitale pe care le pune la dispoziție pentru a interacționa cu instituția în vederea prevenirii răspândirii infecției cu Coronavirus (COVID-19).
     Menționăm faptul că Primăria Sectorului 3 este cea mai digitalizată administrație locală din București, oferind astfel cetățenilor servicii în sistem online.
Prin intermediul serviciilor online, cetățenii nu mai sunt condiționați de timp sau de programul de lucru al instituției, putând beneficia de următoarele servicii:

  • Plata taxelor și impozitelor locale online – www.ghiseul.ro;
  • Depunerea de cereri și documentație online pentru solicitarea unui loc de parcare;
  • Obținerea de Certificate de Urbanism online;
  • Depunerea de sesizări online și urmărirea traseului lor interdepartamental și al
  • statusului în timp real;
  • Aplicația intitulată „I love S3”,  ce poate fi descărcată pe orice tip de telefon mobil și care permite o vizualizare a hărții sesizărilor primite de la cetățeni, precum și statusul lor de rezolvare;
  • Programarea căsătoriilor online pentru cetățenii cu domiciliu în Sectorul 3 – permite rezervarea fermă a unui interval de timp la o dată anume chiar și cu câteva luni înainte de momentul ceremoniei;
  • Programarea online pentru transcrierea certificatelor/extraselor de stare civilă;
  • Eliberarea online de autorizații, acorduri și avize de funcționare comercială;
  • Eliberarea online a certificatelor de atestare fiscală;
  • Înscrierea exclusiv online în creșele din Sectorul 3;
  • O secțiune care permite cetățenilor o evaluare a activității instituției, care constituie un feedback necesar și util pentru obiectivele viitoare.
     Primăria Sectorului 3 îi roagă pe toţi cetăţenii să respecte în această perioadă recomandările autorităţilor din domeniu, pentru a preveni răpândirea virusului COVID-19.

Serviciul Presă
021.318.03.35
presa@primarie3.ro