sector 3
Presă

Îmbunătățiri aduse platformei de gestionare a parcărilor de reședință

20.09.2023
Îmbunătățiri aduse platformei de gestionare a parcărilor de reședință

Începând de astăzi, platforma de gestionare a parcărilor de reședință din Sectorul 3 are noi îmbunătățiri.

Cea mai importantă modificare a acesteia permite atribuirea automată a autorizațiilor noi pentru parcare, în câteva minute de la depunerea solicitării, în funcție de disponibilitatea locurilor din zona pentru care se face solicitarea, fiind eliminate astfel perioadele de așteptare.

Pentru aceasta este nevoie de crearea unui cont dedicat fiecărui solicitant, în cadrul căruia acesta va avea posibilitatea de a completa ulterior necesarul de acte, de a face actualizări, sesizări și unde va avea disponibilă inclusiv autorizația de parcare.

După depunerea solicitării pe email și confirmarea acesteia, solicitanții vor primi la aceeași adresă de email datele de acces în cont. Acestea vor fi introduse în platforma noastre  https://parcari3.ro:8443/parcari  pe butonul „Autentificare”, aflat pe pagina principală.

Mai mult, își pot crea conturi în această platformă și cei care deja posedă o autorizație pentru parcare, fie ea nominală sau nenominală. Cu ajutorul acestor conturi vor putea actualiza date, vor putea face sesizări sau alte solicitări.

Vă reamintim că Primăria Sectorului 3 emite un număr de autorizații nenominale egal cu numărul locurilor disponibile din fiecare zonă. Concret, dacă într-o zonă (ex. B-11) există un număr de 1629 de locuri nenominale disponibile (marcate cu galben în teren), numărul maxim de autorizații emise va fi de 1629.

Mențiune*

În situația în care după atribuirea automată, respectiv emiterea autorizațiilor de parcare aferente locurilor de parcare nenominale, se va constata faptul că solicitantul nu îndeplinește una dintre condițiile prezentului regulament, autorizația de parcare își va înceta de drept valabilitatea.