sector 3
Presă

Bucureștenii pot trimite sesizări și reclamații prin intermediul aplicației „Primăria Sectorului 3”

03.11.2021
Bucureștenii pot trimite sesizări și reclamații prin intermediul aplicației „Primăria Sectorului 3”

          Primăria Sectorului 3 le reamintește locuitorilor ca au la dispoziție aplicația „Primăria Sectorului 3” prin care pot sesiza problemele administrative cu care se confruntă.

Aplicația se regăsește atât pe site-ul instituției, cât și printr-o aplicație mobilă gratuită și este disponibilă pentru toți posesorii de dispozitive mobile (tabletă, smartphone), indiferent de sistemul de operare folosit (android sau iOS). 

Prin intermediul acesteia, solicitările cetățenilor sunt preluate direct de compartimentul responsabil din cadrul primăriei. Utilizatorii pot urmări permanent stadiul sesizărilor atât prin notificările primite prin e-mail, cât și în aplicație, dar și pe harta web.

Demersul se înscrie în strategia de digitalizare și transparentizare a activității demarată de Primăria Sectorului 3 cu scopul eficientizării relației dintre autoritate și cetățean. 

 

          

 

Serviciul Presă

presa@primarie3.ro