Site-ul www.primarie3.ro este în curs de schimbare. În cazul în care nu găsiți informația dorită pe acest site vă rugăm sa accesati www.old.primarie3.ro

Site-ul www.primarie3.ro este în curs de schimbare. În cazul în care nu găsiți informația dorită pe acest site vă rugăm sa accesati www.old.primarie3.ro

sector 3
Presă

Cererile și documentele necesare, privind încadrarea în grad de handicap, la DGASPC Sector 3, transmise online

03.02.2020
Cererile și  documentele necesare, privind încadrarea în grad de handicap, la DGASPC Sector 3, transmise online

     Primăria Sectorului 3 prin Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copiului Sector 3 anunță faptul că cererile tip și documentele necesare pentru încadrarea în grad de handicap, se pot transmite online.
     Astfel, începând cu 1 februarie 2020, persoanele interesate să depună documente în scopul evaluării/reevaluării situației medico-sociale în vederea încadrării în grad de handicap, pot transmite documente și în format electronic, la următoarele adrese de email:

     sec_copii_3@dgaspc3.ro, pentru copiii cu dizabilități,        
informațiile și actele necesare pentru încadrarea în grad de handicap copil se pot obține accesând https://dgaspc3.ro/directii-si-servicii/directia-pentru-protectia-drepturilor-copilului/servicii-pentru-copilul-cu-dizabilitati/
    
     sec_adulti_3@dgaspc3.ro, pentru adulți cu dizabilități,
informațiile și actele necesare pentru încadrarea în grad de handicap adult se pot obține  accesând https://dgaspc3.ro/directii-si-servicii/directia-protectie-sociala/serviciul-de-evaluare-complexa-a-persoanelor-adulte-cu-handicap/
     În termen de cinci zile lucrătoare, solicitantul va fi informat, prin intermediul adresei de e-mail, cu privire la  data la care a fost stabilită prezența acestuia la sediul instituției, sau în funcție de caz, solicitarea depunerii unor documente suplimentare față de cele anterior transmise.
     Persoanele interesate pot accesa linkul  https://dgaspc3.ro/, și astfel,  pot vizualiza secțiunea „Persoane cu dizabilități”, în  care se regăsesc adresele de e-mail și scurtăturile care duc către informațiile necesare.
     La data programată pentru evaluare/reevaluare, documentele transmise în format electronic și/sau cele solicitate suplimentar vor fi prezentate fizic, pe suport de hârtie, în original/copii, așa cum sunt precizate în lista cu actele necesare pentru evaluare/reevaluare.

Serviciul Presă
021.318.03.35
presa@primarie