sector 3
Presă

Primăria Sectorului 3 demarează un amplu proces de reorganizare administrativă

02.09.2025
Primăria Sectorului 3 demarează un amplu proces  de reorganizare administrativă

Primăria Sectorului 3 trece printr-un proces amplu de reorganizare, menit să aducă administrația mai aproape de nevoile reale ale comunității. Primarul Robert Negoiță a subliniat că această schimbare este necesară pentru a reduce dimensiunile aparatului administrativ și pentru a întări partea productivă a instituției.

          „Este foarte mare nevoie de reorganizare. Administrația publică locală este supradimensionată. Suntem în plină reorganizare la Primăria Sectorului 3”, a declarat edilul.

          În prezent, instituția are angajați 750 de oameni, dintre care peste 350 sunt contractuali – muncitori care contribuie zilnic la buna funcționare a Sectorului 3, prin lucrări de drumuri, marcaje rutiere, reparații în școli, prefabricate, reparații diverse la școlile din sector.

          „Nu ar trebui să tăiem din aceste posturi contractuale. Dacă s-ar întâmpla așa ceva, toate aceste lucrări ne-ar costa mai mult decât dublu pentru că ar trebui să angajăm firme private”, a precizat Robert Negoiță.

          Primarul a explicat că reorganizarea vizează în special aparatul funcționarilor publici, numărul acestora fiind deja mai mic decât cel al muncitorilor.

          „Trebuie să eliberăm o parte din posturile de funcționari și să facem loc pentru oameni care produc, adică pentru angajați contractuali”, a adăugat edilul.

          Obiectivul Primăriei este ca până la finalul acestui an numărul funcționarilor publici să scadă sub pragul de 300, consolidând astfel echipele operative și crescând eficiența cheltuirii banului public.

          Această reorganizare reflectă angajamentul administrației de a oferi servicii mai bune cetățenilor și de a investi în resursa umană care produce direct valoare pentru comunitate.

 

Serviciul Presă

presa@primarie3.ro