Primăria Sectorului 3 îi informează pe cetățeni că începând de luni, 30 iunie, interacțiunea cu publicul se va desfășura exclusiv online. Astfel, instituția
face încă un pas spre digitalizarea activității, prin transferarea în online a operațiunilor de registratură.
Fără a mai fi nevoie să facă drumuri până la sediul primăriei, cetățenii vor putea accesa direct, de la distanță, portalul de Servicii electronice, precum și aplicația „Primăria Sectorului 3”, puse la dispoziție pentru depunerea/obținerea documentelor, respectiv pentru transmiterea sesizărilor.
Serviciile electronice, un suport modern în interacțiunea cu cetățenii
Prin portalul de servicii electronice, Primăria Sectorului 3 asigură accesul online la servicii publice și fluxuri de lucru digitalizate din cadrul instituției. Acesta reprezintă o variantă alternativă de furnizare a serviciilor, care să nu mai necesite prezența la ghișee a solicitanților, și se adresează cetățenilor, persoanelor juridice, oferind posibilitatea accesării unor servicii sub format electronic, prin depunerea de acte necesare și eliberarea de documente în format electronic, programări/rezervări online.
Serviciile electronice pot fi accesate pe prima pagină a site-ului instituției, www.primarie3.ro. Pentru a utiliza Serviciile Electronice sunt necesare crearea unui cont pe site și deținerea unei semnături electronice. Dintre categoriile de servicii disponibile prin intermediul portalului amintim: activități comerciale, urbanism, utilități publice, taxe și impozite.
Aplicația „Primăria Sectorului 3”, în sprijinul cetățenilor
Pentru a avea acces la toate funcționalitățile aplicației, cetățenii pot utiliza contul pe care îl dețin pe portalul de servicii electronice (https://www.primarie3.ro). În cazul în care utilizatorul nu deține încă un astfel de cont, îl poate crea direct din noua versiune a aplicației sau din portal.
Prin intermediul aplicației, solicitările cetățenilor sunt preluate direct de compartimentul responsabil din cadrul primăriei. Utilizatorii pot urmări permanent stadiul sesizărilor atât prin notificările primite prin e-mail, cât și în aplicație, dar și pe harta web.
Demersul se înscrie în strategia de digitalizare și transparentizare a activității demarată de Primăria Sectorului 3 cu scopul eficientizării relației dintre autoritate și cetățean.
Serviciul Presă