sector 3
Presă

2689 de acorduri/autorizaţii/avize de funcţionare comercială eliberate de Primăria Sectorului 3 în acest an

24.10.2023
2689 de acorduri/autorizaţii/avize de funcţionare comercială eliberate de Primăria Sectorului 3 în acest an

Comunicat de presă

(24 octombrie 2023)

 

 

          Primăria Sectorului 3 a eliberat, prin Direcția Generală de Poliție Locală - Serviciul Autorizare Comercială, 2.689 de acorduri/autorizaţii/avize de funcţionare comercială în primele nouă luni ale acestui an.

          Aceste acte administrative au fost eliberate agenţilor economici persoane fizice sau juridice care desfăşoară activităţi de comercializare a produselor şi serviciilor de piaţă în zone publice sau în orice zonă de altă natură destinate folosinţei publice de pe teritoriul Sectorului 3, în structuri de vânzare cu sediul fix ori ambulant, permanent, temporar sau, după caz, sezonier și care au îndeplinit condițiile de emitere.

          Au fost eliberate după cum urmează:

  • 1.810 - acorduri de funcționare comercială pentru activitatea de comercializare a produselor și servicilor de piață;
  • 472 - autorizații de funcționare comercială pentru activitatea de alimentație publică (bar/restaurant);
  • 407 - avize de funcționare comercială pentru activitatea de comercializare a produselor și servicilor de piață, desfășurate temporar și /sau sezonier.

Reamintim că, în Sectorul 3, cetățenii pot solicita doar online obținerea autorizațiilor, acordurilor și avizelor de funcționare comercială, acte administrative emise de Direcția Generală de Poliție Locală Sector, prin Serviciul Autorizare Comercială.

Este suficient să acceseze pe site-ul Primăriei Sectorului 3 link-ul https://www.primarie3.ro/index.php/informatii_publice/acte_necesare, să aleagă categoria de documente dorită și să urmeze pașii descriși în fiecare procedură.

Direcția Generală de Poliție Locală primește documente și emite on-line următoarele acte:

- emiterea autorizației de funcționare comercială alimentaţie publică – cod CAEN 5630, 5610 (bar/restaurant);

- prelungirea autorizației de funcționare comercială - alimentație publică cod CAEN 5630, 5610 (bar/restaurant);

- emiterea acordului de funcţionare pentru activitate comercială comerţ produse alimentare/nealimentare/servicii de piaţă;

- emitere / prelungire acord de funcţionare comercială pentru activitate comercială (pieţe/bazare);

- emiterea avizului de funcţionare comercială terase sezoniere – amenajate în centrul istoric (cod caen 5630, 5610);

- emitere / prelungire aviz de funcţionare pentru activitate comercială – difuzare presă pe domeniul public;

- emiterea/prelungirea avizului de funcţionare comercială flori naturale pe domeniul public;

- emiterea/prelungirea acordului de funcţionare pentru activitatea comercială la tarabă/spatiu în pieţe/bazare;

- prelungirea acordului de funcţionare pentru activitatea comercială – spălătorii / vulcanizări / service auto / comerţ cu piese auto;

-cerere pentru emiterea/ prelungirea avizului de funcţionare pe domeniul public -amplasament stradal - (altele decât difuzarea presei şi comercializarea florilor naturale);

-acord de funcționare spălătorii, vulcanizare, service auto, comerț cu piese auto;

-cerere de prelungire a acordului de funcționare pentru activitate comercială comerţ produse alimentare /nealimentare/ servicii de piaţă;

-cerere pentru emiterea avizului de funcționare pentru terase sezoniere;

-cerere pentru emiterea avizului de funcționare (temporar) privind comercializarea obiectelor specific sărbătorilor de iarnă/primăvară.

Depunerea online a documentelor pentru obținerea autorizațiilor, acordurilor și avizelor de funcționare comercială face parte dintr-un amplu proces de digitalizare a Primăriei Sectorului 3. Reamintim că Primăria Sectorului 3 este prima administrație locală de sector din București care a pus la dispoziția cetățenilor servicii electronice.

 

Serviciul Presă                                                                               

presa@primarie3.ro